Packat ihop mina saker

Hejansvejsan!
Idag är jag hemma tidigt och jag åkte hem till mammi och pappis hus igen. Ska sova här inatt eftersom jag har sovmorgon.
Igår packade jag ihop det mesta från min lägenhet i lådor. Det är inte långt kvar till sommarlovet börjar och jag flyttar till Lidköping. Jag känner mig så sjukt lyckligt låttad att få denna lägenhet! ♡ Den är underbar! Kommentera om ni tycker att jag göra en video där jag visar upp den när jag flyttar in! ye~
Idag ska jag träna, slappa och kolla på film. Målnen skvallrar om att det kanske kommer att bli regn..och det är då man ska kolla på film! (*´▽`*)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer