20 things

1. Jag brukar prata med mig själv när jag är ensam

2. Jag ska snart åka till Skövde och kolla mina halsmandlar. De kommer antagligen ta bort dem.

3. Idag har jag lust att bada 

4. Mitt rum är just nu super stökigt, kläder över allt. 

5. Jag brukar få ångest

6. Jag vill ha mitt Taobao paket

7. Mitt syskonbarn Milo fyller 3år i morgon

8. När jag har en dålig dag brukar jag köpa mig någonting för att få mig på bättre humör. Matriellycka är underbart.

9. Jag ska strax beställa en MIX&GO mixer

10. Jag har dragit ut 2st tänder

11. Gymnasiet är den bästa skoltiden

12. Jag är skit dålig på matte

13. Idag så åt jag Thaimat

14. Det kan komma perioder då jag gråter massor och perioder då jag är superglad 

15. Jag blir glad när jag tänker på framtiden

16. Min värsta mardröm är att bli en svensson när jag blir äldre.

17. Det fanns en tid då jag tyckte att jag aldrig dög

18. Ogillar verkligen snus och cigaretter, luktar skit 

19. När jag köpt nya kläder låter jag dem hänga framme, så jag kan glädjas av dem när jag inte har på mig dem

20. Önskade att jag kunde sjunga och spela gitarr

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: EbbaChan

Jag brukar med hänga nya kläder framme! Samma med att jag också pratar med mig själv när jag är ensam, man får så himla bra svar ^____^

Svar: Haha! ^__^
Daniela

2014-05-31 @ 18:48:21
URL: http://ebbachan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer