Fattigdom, Thriller och mitt besök i älvskogen!

God kväll mina läsare! 
Nu har jag äntligen köpt en ny laddare. Kostade 600kr så nu kan ni gissa hur tom min plånbok känns. wah. 
Men jag klarar mig nog till Söndag utan pengar. 
Bortsett från laddarköpet så har dagen varit helt händelselös. Jag har till mesta dels läst.
Jag älskar att läsa och det känns bra att jag tagit upp det intresset igen. Under de senaste åren så har jag läst allt för lite tycker jag. Boken jag läser just nu heter Sankta Psyko av Johan Theorin. Den är riktigt spännande och än så länge är den rekomenderad. 
På tal om spännande. Jag har fortfarande inte visat er bilderna från photoshooten. Jag tror inte jag orkar visa alla men här får ni en bild jag slarvigt har redigerat för er: 
När jag tänker på älvor så tänker jag även på Peter Pan filmen från 2003! När Peter Pan och Wendy dansar bland älvorna. (Har alltid tyckt att Peter Pan är så himla söt där, lol). Någon mer som kommer ihåg den filmen?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer