10 saker jag älskar

  • När människor runt om kring mig är glada - Det finns inget bättre än en glad och positiv omgivning. Jag är själv en väldigt glad och positiv person och jag vill att alla omkring mig ska skratta, ha kul och må så bra som möjligt!
  • Känslan av att vara kär - Jag tror inte att det finns någon bättre känsla! Det pirrar, bubblar och brinner.. Ja, jag tror att alla som har varit kära förstår vad jag menar! Och ni som inte har det, ni har något fantastisk framför er! Nämen det är bara underbart helt enkelt. 
  • Material lycka - Ja, det är en annan typ av kärlek. Känslan när man håller i en ny sak som man drömt om hur länge som helst! Ljuvligt! Jag tycker absolut inte att material lycka är något dåligt! Så länge det inte går över styr såklart.
  • Fastna i en bra bok - Det är inte ofta jag fastar i en bok. Men känslan när man hittar en bok, som man absolut inte kan sluta läsa! Gaah! Det ända negativa är ju att man kanske tränger bort lite viktiga saker som: mat, familj, vänner osv.  haha! 
  • Äta länge - Något som jag alltid gör och älskar, är att äta länge. Det är en underbar känsla att kunna ta det lugnt och äta. Det bästa med det är att det är bra för hälsan också! 
  • Yoga - Yoga är något som jag började med denna sommaren. Det är en väldigt bra träningsform enligt mig! Man lär sig att få kontroll över sin kropp, bli vigare och starkare. Om ni inte gjort det någon gång så tycker jag definitivt att ni ska pröva! 
  • Tumblr - Att sitta och ödsla tid på att bara bläddra bland bilder på tumblr, har jag inget emot! Man får otroligt mycket inspiration och det är ett roligt tidsfördriv. 
  • Lana Del Rey - Hon är min absoluta favorit artist! Det finns ingen låt som jag inte gillar med hennes namn på! She's my queen! ♪ 
  • Levande ljus - Det är så himla mysigt med ljus! Speciellt om de är fina och luktar gott! Nu när mörkret börjar smyga sig fram, så brukar jag köpa ett gäng med ljus, som jag kan tända på mysiga kvällar.
  • Tid med min familj - Man inser verkligen hur mycket man behöver och älskar sin familj när man har flyttat hemmifrån. Jag saknar dem otroligt mycket och jag önskar att jag kunde träffa dem oftare! 

Bildkälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer