Bort med dem bara!

Hejsan bloggisen! ♡
Sitter just nu på en bänk i det ruskiga höstvädret. Tåget kommer om några minuter, som sedan leder till min lilla by. Det är svinkallt och jag är super hungrig, men som tur är så har jag en Vintamin Well att smutta på.
Ska ju operera bort hals mandlarna imorgon, så jag måste åka hem till mamma och pappa. Känns skönt att det äntligen blir gjort! Bort med dem bara!
Idag har jag inte gjort så mycket i skolan. Läst lite mode böcker och pratat med mina fantastiska vänner. Ganska onödig skoldag, utan uppgifter osv.
Men nu dör min mobil snart..så vi hörs mina kära läsare! Puss ♡ Sköt om er~









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer