Tack kära fader

Hello Guys! 
Förlåt så hemskt mycket för en stillastående blogg. Det har verkligen inte gått som jag tänkt mig. Jag är fortfarande Wifi lös. Jag skulle gå och hämta boxen i förrgår och allt var jätte bra. MEN. Då har min kära fader skrivit paketet på mamma (som bor 3mil bort). Så då var jag tvungen att fixa med Telia så att de ändrar över till mitt namn. SÅ. Idag kommer jag kanske kunna hämta ut paketet, och äntligen få internet i lägenheten. Yey! 
Just nu så sitter jag i skolan och har en onödig lektion. Som studet jag är så har jag redan gjort klart uppgiften som man ska jobba med. Men jag stannar kvar lite till för att blogga lite, hehe. 
Men då vet ni hur läget är! No Wifi.
Kram! 

Har inga nya bilder för tillfället. Så det får bli en från älvphotoshooten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer