Arena dag

Hejsan bloggisen! I dag har det varit Arena dag på skolan. De vill säga kända männsikor som föreläser, musik, mat och massor av folk. Fick se och höra en föreläsning med Johan Rehborg tex. 
Väldigt givande och intressant! 
Jag kunde dock inte ta bilder, eftersom min kamera dog och det var för mörkt för att ta med mobilen tyvärr. Oh well. 
Efter det var klart, så satt jag ute på torget och myste i solen, samt lyssnade på musik. 
Nu är jag dock hemma, och jag börjar bli lite orolig. Jag börjar nämligen må dåligt! Har världens migrän mm. 
Det är förmodligen pga. sömnbrist (hoppas jag), så jag ska försöka att lägga mig i sängen och ta det lugnt. 
Hoppas att ni har haft en super dag! Vi ses~ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer