Bra besked!


Hello ♡ Var hemma från skolan idag. Kunde verkligen inte komma upp ur sängen pga extrem huvudvärk. Nu mår jag äntligen bättre, så jag ska snart gå hem till Sebastian. Han ska bjuda på middag och vi ska ha det trevligt! 
I morse så fick jag bra besked förresten! Jag har hittat en eventuell ny "lägenhet". 
Eftersom jag och Amanda (ex roomate) inte ska bo ihop längre, så måste jag ju ha något nytt som jag bor själv i under det sista året på gymnasiet. 
Jag, mamma och pappa ska åka och kolla på det imorgon klockan 5. So wish me luck guys~ ☆ 


Kommentarer
Postat av: EbbaChan

Åå vad kul med en egen lägenhet! Skulle så vilja ha en också! ^^

Svar: Ja, verkligen! Det är en väldig frihet att ha det. Skönt att slippa pendla också. ^_^
Daniela Andersson

2015-04-10 @ 22:32:39
URL: http://ebbachan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer