En mysig dag och kväll med vänner

Hello guys! Jag kom precis hem. Jag har varit hos en kompis hela kvällen och haft det sjukt mysigt tillsammans med underbara människor. (˘˘)
På dagen så hade de konstutställning på ett litet galleri, så då var jag där och höll dem sällskap. 
När de stängde ned galleriet, så drog vi hem till min kompis Malene. Där har det varit mycket skratt, spel och sköna vibbar helt enkelt. 
Vi spelade ett kortspel som heter Plump, och jag kom på 2:a plats! (trots att jag nästan aldrig spelat det) 
 
Vid ett tillfälle spelade vi också Ryktet går (Rit leken). Ett väldigt kul spel för de som gillar att rita osv. 
 
Malene bjöd även på en himmels kaka som serverades med massor av söta jordgubbar. 
 
Och vi satt där ute i Malenes uterum och pratdade, medans mörkret föll in på oss. Mycket trevlig kväll som sagt! ❤ Nu ska jag kollar på American Horror Story 1 (för 1000gången) och mysa ner mig i sängen. Man somnar gott på en sådan glädjefull dag, så jag är nog inte vaken så länge. 
Kram på er~ 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer