När en dörr stängs, så öppnas en annan

Hejsan svejsan bloggisen! Jag har haft det super mys med Sebbe både i förr går och igår. Vi har spelat Blood Born (som är mitt nya favorit spel förresten) , ätit mat, kollat på film och bara suttit och pratat hur länge som helst. Vi är verkligen super lika. Vi har inte känt varandra så länge, men det känns som att vi har varit kompisar jätte länge! Knäppt hur det kan bli så.
Jag berättade även om att jag skulle gå och kolla på ett nytt boende. Gissa vad? Det är nu mitt! Det är ett gammalt, litet hus som ligger på gården till ett större hus. Ny renoverat och väldigt mysigt. Det är lite mindre än lägenheten jag bor i just nu, men det får jag ta nu när jag ska bo utan rumskamrat. 
Jag har verkligen haft en tuff början på det här året, men just nu så känns det väldigt bra ändå. Jag har varit uppriven, sårad och väldigt vilsen. Människor som jag älskar har trampat på mig och gått, min kropp har svikit mig och skolan har varit jobbigare än någonsin. Trots det så har allt ordnat sig tillslut. Ingenting är helt perfekt, men jag vill ändå tro att allt har en mening. När en dörr stängs, så öppnas en annan. ❤ 

Kommentarer
Postat av: ▲ R O B I N N S

Jättefin bild! :)

Svar: Tack Robin! :D
Daniela Andersson

2015-04-12 @ 18:39:34
URL: http://robinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer