något mindre bra + en födelsedag!

God morgon på er! 
Idag är det den 28 Januari, det är alltså 4år sedan jag startade den här bloggen! ♡
Och det är ju verkligen super kul! 
..Något som är mindre kul är att jag snart ska åka in till akuten. Jag har fått väldigt ont i magen, och jag misstänker att det antingen är något fel i levern eller i gallan. 
Lyckades i alla fall få i mig fruksot, och nu är det bara att vänta på att mammi ska komma och hämta upp mig. 
Men det är i alla fall super kul att det är födelsedag för bloggen idag! Ni som vill kan ju skriva vilka ni är, hur länge ni har läst min blogg och kanske hur ni hittade den! ♡ 
Skulle vara jätte kul att veta~ 
Kram på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer