30 saker om mig:

 

1. Jag hamnar alltid i olika musik perioder. Just nu lyssnar jag till exempel bara på k-pop.

2. När jag var 4-6 år så var låten Hookt on a feeling med Björn Skift min favorit. Jag brukade snurra runt till den i vardagsrummet. 

3. Ibland så har jag svårt för att gå rakt. Så jag brukar ofta kolla ned på mina fötter när jag går, eller gå på linjer eller i rutor. 

4. När jag var liten så ville jag bli en "sjungerska".

5. Jag pratar mycket för mig själv. 

6.  Jag kollar just nu på en k-drama som heter Birth of Beauty.

7. Idag så har jag varit 100% vegan i 64 dagar. 

8. Jag lärde mig att knäppa med fingrarna när jag var 17år. Nu brukar jag göra det varje dag. 

9. Jag är bättre på djupa och känslomässiga samtal än ytliga och korta. 

10. Jag älskar spenat, och äter mängder av det varje dag. 

11. Jag ska snart färga och klippa mitt hår. 

12. Jag har alltid musik på när jag duschar.

13. Jag gillar inte att prata i telefon. 

14. Jag är väldigt introvert och blir oftast väldigt trött efter umgänge. 

15. Jag skrattar varje dag, även på dom dåliga dagarna.

16. Jag tycker om att bitas.

17. Jag är en väldigt trogen vän. Även om en person har sårat mig och vi inte längre är kompisar, så brukar jag ändå tänka på personen och vilja deras bästa. 

18. Jag har något som kallas för amenorré. 

19. Jag ska snart åka till Göteborg. 

20. När jag ritar så älskar jag att rita människor. Kroki målning till exempel är väldigt roligt. 

21. Jag tycker att det är tråkigt att köra bil. 

22. Jag tycker om att ha täcken mellan benen när jag sover.

23. Jag är bisexuell. 

24. Jag tycker att det är lustigt att dricka ko mjölk. 

25. Jag passar verkligen inte i glasögon. 

26. Jag har just nu ögonfransförlängning.

27. Jag tror på att stjärntecken formar en som person. 

28. En gång så spydde jag hos frisören. 

29. Jag blir lättirreterad när jag är hungrig.

30. Jag är en morgonperson. 


Kommentarer
Postat av: Josephine

Mer lika än vad jag trodde x)

Svar: haha, jasså :D
Daniela Andersson

2015-07-25 @ 19:45:05
Postat av: Sanna

Alltså... förutom några få så var detta typ jag u w u

Svar: Haha, vad roligt! Vilka då? ^ _ ^
Daniela Andersson

2015-08-26 @ 16:48:37
URL: http://cypher.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer