Göteborg Haul

 
 
Hej på er! (´`)*Äntligen har jag fått mig tiden till att fota och lägga upp vad jag köpte i Göteborg. Som ni ser så blev det mycket från Sf bokhandel - som planerat! Jag fick en fin tygkasse från Djurensrätt, och så köpte jag två pins av dem. Love them! ❤ Jag hittade inga kläder som jag ville ha. Jag vet inte varför, men just nu så hittar jag verkligen inga svenska kläder som jag tycker om. Jag hittade dock en rosa tunika i Trollhättan någon dag efter. Den var på rea och är väldigt söt tycker jag!  
Jag är väldigt nöjd (även fast jag inte hittade så mycket kläder). Jag får beställa lite kläder på internet istället. Eftersom jag har fritidskort så kanske jag åker tillbaka till Göteborg något mer dag innan skolan börjar. Det återstår att se~ 
 
 

Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Jättefin tunika!

Svar: tack! :D
Daniela Andersson

2015-07-25 @ 13:18:43
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer