3 old pictures



Hejsan svejsan bloggisen! ♡ 
Jag är just nu påväg till Lidköping. Har varit över hos mina föräldrar igår till idag, eftersom de behövde skriva på några viktiga papper. #livetsomsjutonmensnartartonåring 
Jag har inga riktiga lektioner kvar, utan idag ska jag bara träffa klassen på aktivitetsdag. Tror det skulle bli minigolf? Ingen aning. 
Är super trött idag, och riktigt förvånad över att jag ens kom upp ur sängen. Jag och mamma satt och kollade på gamla bilder igår, och helt plötsligt var klockan jätte mycket. 
Så kan det gå.. men vad gör det egentligen när man snart har sommarlov? ☆ 

Kommentarer
Postat av: M

Vad har hänt mellan dig och Amanda? :(

Svar: Hej "M"! Ledsen att göra dig besviken, men jag svara inte på frågor om mitt privatliv till främlingar :) Ha en bra dag! Kramis
Daniela Andersson

2015-06-30 @ 21:11:25

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer