The Good Lie

Hejsan svejsan bloggisen! Idag var jag iväg tidigt, för att ta massor av blodprover.
Jag kunde inte sova inatt, så jag är super duper trött idag! Istället för att sova så låg jag och kollade på senaste avsnittet av Jordskott, och sen så såg jag även en film som heter The Good Lie. Den var jätte gullig, sorglig och ja..där låg jag och bölade mitt i natten! Jag är alltid så emotionell, speciellt när det kommer till filmer, haha. 
I dag så ska jag förbereda inför min mammas födelsedag som är imorgon! Jag ska försöka att smyga iväg och köpa blommor och  även maten tills imorgon. (˘˘**
Kramisar till er 

Kommentarer
Postat av: Oslofru

Hoppas ni får ett trevligt födelsedagsfirande imorgon :)

Svar: Tack ^_^
Daniela Andersson

2015-03-04 @ 14:52:43
URL: http://www.oslofru.com
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Så söt :D

Svar: Eller huur Q w Q
Daniela Andersson

2015-03-04 @ 15:36:13
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer