Update 30.10.15

 Hello my cute jellybeans! Long time no see!~ 

Det har gått en lång tid då jag faktiskt funderat på att lägga ned bloggen helt och hållet. Jag finner helt enkelt ingen tid och inget nöje i det hela. MEN jag börjar faktiskt att sakna den lite, så än finns det hopp. 

Just nu har jag höstlov, och inte är det lugnare för det i mitt liv. Det är otroligt mycket jobb på mitt gymnasiearbete som ska göras, och mittredovisningen är redan på måndag. Jag är väldigt nöjd med min process än så länge, och jag kan knappt bärga mig för att kunna visa er min kollektion. Allt jag kan avslöja nu är att den kommer vara sockersöt och gå i pastell färger! Kvällen kommer bli hur bra som helst tror jag. Det kommer vara modevisning, musikuppträdanden, konst, mingel och föreläsningar. Och hur kul låter inte det?! 

Men i all stress, så försöker jag ändå spendera lite tid med mina fantastiska vänner. Igår så åkte jag och min vän Eric hem till min kompis Malene. Vi spelade ps3, åt mat och pratade i timmar om sådant man annars inte har tid att pratar om. 

På lördag blir det även Halloweenfest! Jag är i panikstadiet just nu dock, för jag vet inte riktigt vad jag ska klä ut mig till. Det blir nog något simpelt skulle jag tro. 

Ska ni klä ut er? Det är ju så individuellt det där med utklädnad och på vilket sätt man ”firar” halloween.  

Kram på er! 

Senaste på Instagram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer