New haircut

 
... Vad tycker ni? Jag själv har saknat att ha hellugg jätte mycket. Känner mig verkligen bekväm i det, och det passar bättre nu till hösten/vintern, då man inte svettas och så om pannan. Har skolfoto nästa vecka, så behövde vara lite piffig inför det också! 
Vad har jag haft för mig då? Jo, jag har varit ganska nere pågrund av en massor av tråkigheter som hänt mig och min familj. Problemen är ju inte borta, men de är hanterbara just nu. Så nu så ska jag försöka att fokusera på skolan, körkort och att jag ska må så bra som möjligt! 
Just nu sitter jag och lyssnar på Veronica Maggio och jobbar på mitt gymnasiearbete, för jag fick sådana feels. 
Jag ska dock fixa till en grej på min studenthatt, och sedan kolla på Gossip girl nu (som jag håller på att se om). 
Kram kram! 

Kommentarer
Postat av: Sigrid Sköldblom

Fin blogg!passar verkligen i lugg måste jag säga 👌🏻☺️

2015-12-14 @ 00:11:57
URL: http://ensagolikplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer